15 de setembre del 2005

Palma

He tornat d'un viatge gairebé furtiu a Palma de Mallorca. Em vaig comprar un bitllet d'avió poques hores abans d'agafar el vol -concretament l'avió sortia dimarts a les 7.40 i jo el vaig adquirir el dilluns a les 22.15. D'això se'n diu "last minute sell".
Una mig oferta de feina al final no va lligar del tot, i vaig decidir-me per a acompanyar la Núria a fer un exàmen per a treure's el nivell C de català.

Anar a Mallorca s'ha convertit en una cosa no habitual però tampoc excepcional. He comptabilitzat que durant els darrer any i mig hi he anat set vegades, amb tot tipus de transport; vaixell, fast ferry i avió. I la veritat és que és una sort. Palma m'encanta. L'haver-hi treballat fent el documental "Baltasar Porcel, ressons en la mediterrània" em permet conèixer-la una mica; carrerons, barris, adreces, restaurants, terrasses, passejos, llogarets, placetes, parades d'autobús, hostals barats. I sempre és un plaer tornar-hi, sempre. I encara ho és més quan hi guardes amics com en Blai Vidal, un excel·lent músic que aquest cap de setmana baixarà al principat per anar plegats al Mercat de Música Viva de Vic.